Description
Model 300 Vario 4. generacji:
Zawsze dobry wybór. Od 40 lat. I przez wiele kolejnych lat.
kW | KM | |
311 Vario | 83 | 113 |
312 Vario | 90 | 123 |
313 Vario | 98 | 133 |
314 Vario | 104* 112** |
142* 152** |
* Moc maksymalna ECE R 120
** Moc maksymalna z DP ECE R 120
314 Vario DynamicPerformance: Więcej niż jeden krok naprzód
DynamicPerformance (DP), czyli rozwiązanie firmy Fendt gwarantujące większą moc na potrzeby rozleglejszego areału i wyższej wydajności
Maksymalna moc silnika modelu 314 Vario DP wynosi 152 KM przy imponującym momencie obrotowym 650 Nm. Innowacyjne rozwiązanie DP wspomagające moc pozwala w razie potrzeby uzyskać do 10 KM więcej. Nie jest ono przypisane do określonych prędkości jazdy lub specjalnych okoliczności roboczych, ale pracuje w pełni dynamicznie. W normalnych warunkach moc silnika w ciągniku jest rozprowadzana pomiędzy szereg urządzeń odbiorczych, takich jak WOM, układ hydrauliczny, wentylatory silnika czy klimatyzacja. System wykrywa, kiedy poszczególne podzespoły wymagają większej mocy, po czym dostarcza ją przy zachowaniu inteligentnej kontroli. DP funkcjonuje tak samo podczas postoju, np. przy korzystaniu z wozu paszowego, jak podczas jazdy. DP sprawdza się również przy pracach ziemnych, jak i w transportach o niskiej prędkości, dostosowując się do zapotrzebowania na moc ze strony aktywnych urządzeń klienta. Dodatkowa moc 10 KM w modelu 314 to znakomite wsparcie w gospodarstwach rolnych, w których używa się kompaktowego, lekkiego i wydajnego ciągnika z dostępem do rezerwy mocy.
FENDT ONE: Intuicyjna obsługa, po raz pierwszy połączenie maszyny z biurem
Seria Fendt 300 Vario to jeden z najlepiej sprzedających się produktów firmy Fendt w ostatnich latach. Najnowsza generacja jest wyposażona w FendtONE – całkowicie nowe stanowisko pracy kierowcy. Po raz pierwszy intuicyjna filozofia obsługi FendtONE łączy obsługę maszyny z możliwością bezpośredniej komunikacji z biurem. Dzięki temu 300 Vario jest absolutnym pionierem, jeśli chodzi o ergonomię, kontrolę i łatwość użytkowania. Rozwiązanie to jest wzbogacone o opcjonalny system audio-informacyjny z głośnikami w konfiguracji 4.1. Platforma FendtONE jest projektem przemyślanym do najdrobniejszego szczegółu, oferując możliwości, jakie wiążą się z intuicyjnym sterowaniem i funkcjonalnością. Nowe stanowisko pracy kierowcy obejmuje 10-calową deskę rozdzielczą, podłokietnik z wielofunkcyjnym joystickiem oraz, w zależności od wersji wyposażenia, 12-calowy terminal. Dzięki podłokietnikowi przytwierdzonemu do fotela ustawienia można łatwo zmieniać bez konieczności ruszania się z miejsca. W kabinie znajduje się również drugi, 12-calowy terminal, który można złożyć do połowy i schować w dachu.
Nowe 12-calowe terminale – więcej funkcji i przestrzeni do wyświetlania informacji
W zależności od wersji wyposażenia, model 300 Vario jest teraz wyposażony w 12-calowy terminal ze wszystkimi pomocniczymi systemami, takimi jak asystent konturów, kontrola sekcji i zmienne dawkowanie. Nieprzerwanie wzrastająca liczba aplikacji w terminalu oznacza konieczność przygotowania większej przestrzeni do wyświetlania w ciągniku.
Joystick 3L
Oprócz dobrze znanej dźwigni krzyżowej, dostępny jest również nowy, opcjonalny joystick 3L wyposażony w 3 poziomy sterowania i do 27 funkcji. Joystick 3L umożliwia sterowanie ładowaczami czołowymi Fendt Cargo i Fendt CargoProfi, w tym korzystanie z ich specjalnych funkcji.
System audio-informacyjny z głośnikami w konfiguracji 4.1
Cztery wysokiej klasy głośniki i subwoofer zapewniają doskonałą jakość dźwięku w kabinie VisioPlus. Ciesz się odtwarzaniem plików ze swojego smartfona za pośrednictwem portów USB, AUX-IN i modułu Bluetooth. Radio FM/AM/DAB+/HD, a także dwie anteny z funkcją ciągłego wyszukiwania kanałów zapewniające niezakłócony odbiór stacji.
Najlepsze oprogramowanie gwarantujące doskonałą wydajność: SC/VRC, asystent konturów i dokumentacja Task Doc
Po raz pierwszy dostępne są wszystkie funkcje wytyczania ścieżek Fendt i opcje dokumentacji dzięki lekkiemu, inteligentnemu terminalowi 300 Vario. Asystent konturów dodaje typy ścieżek segmentu konturów i pojedynczą ścieżkę do istniejących typów. Poszczególne segmenty są rejestrowane po wykonaniu zaledwie jednego przejazdu po polu na podstawie ścieżek segmentów konturów podłoża. Można w ten sposób w prosty i szybki sposób wytyczyć granice pola. Toru przejazdu Single Track należy użyć w celu zarejestrowania niemal nieskończonego toru z otwartym konturem. Równoległe ścieżki nie są automatycznie generowane, a ścieżki technologiczne są zapisywane jako linie konturowe.