Główna siedziba firmy:

Zjazd 34 , 18-520 Stawiski

tel. 86 474 26 30 | tel./fax 86 474 26 29

Pn. - Pt.: 7.30 - 17.00

Sobota: 7.30 - 15.00

Oddział Przasnysz:

ul. Żwirki i Wigury

tel. 600 641 161

Pn. - Pt.: 7.30 - 17.00

Sobota: 7.30 - 15.00

Oddział Mrągowo:

ul. Lubelska 44C

Tel. 89 741 63 84

Pn. - Pt.: 7.30 - 16.00

Sobota: 7.30 - 14.00

AGCO-banner

Valtra Seria N

valtra-n4
Ciągniki z nowej serii N prowadzą się jak małe traktory, a pracują jak wielkie maszyny. Są wyposażone w najpotężniejszy silnik w tej klasie pojazdów, a mimo to zachowują zwrotność, która pozwala na bardzo precyzyjne kierowanie. Obniżone zużycie paliwa i dłuższy okres międzyserwisowy znacznie ograniczają całkowity koszt eksploatacji tych ciągników.

 

 

 

 

Model

Maks. moc (ISO14396)

Typ modelu
KMkWNmActiveVersuDirectHiTech
N104 115 85 510 x
N114e 125 92 570 x
N124 135 99 580 x
N134 145 107 620 x x x x
N154e 165 121 700 x x x x
N174 185 136 730 x x x x

Kabina

seria-n-cab

Kabiny Valtra są zaprojektowane i skonstruowane tak aby były przestrzenne, ergonomiczne i bezpieczne.

Drzwi kabiny są duże, z regulacją ustawienia ich otwarcia, i mają wytrzymałe sprężyny gazowe, które ułatwiają otwieranie. Uchwyty są solidne a podłoga kabiny jest płaska.

Kabiny ciągników Valtra są wyjątkowo obszerne i oferują doskonałą widoczność przez przyciemnione szyby. Szerokość kabiny pozwala na łatwe obracanie się operatora przy korzystaniu ze specjalnego układu do jazdy tyłem TwinTrac.

Kolumna i koło kierownicy są regulowane, a samo koło kierownicy wykonano z przyjemnych w dotyku materiałów, które zapewniają operatorowi wygodne i bezpieczne prowadzenie. Fotel obraca się o 180 stopni. Jeszcze większe bezpieczeństwo gwarantuje podświetlenie stopni oraz opóźnione wyłączanie światła wnętrza kabiny.


Silnik

n-engineSilniki z układem wtrysku paliwa Common Rail (CR) zapewniają wysoki moment obrotowy w szerokim zakresie prędkości, jak również niską emisję i oszczędność paliwa. Silniki z układem wtrysku paliwa CR dobrze współpracują z elektronicznie sterowaną przekładnią PowerShift, utrzymując niskie obroty i małe zużycie paliwa.

Silniki CR zapewniają wysokie ciśnienie wtrysku paliwa niezależnie od obrotów silnika. Paliwo może zostać dostarczone w kilku etapach podczas jednego spalania, co sprawia, że praca silnika na biegu jałowym jest równa i przyjemna dla ucha. Silniki CR również reagują szybko na zmiany obciążenia, co sprawia, że jazda jest płynniejsza i maleje potrzeba zmiany biegów. Wysoki moment obrotowy silnika CR AGCO Power osiąga się już przy niskich obrotach, a moment obrotowy pozostaje wysoki nawet, gdy obroty spadają podczas pracy. Silnik osiąga maksymalną moc już przy 2000 obr/min.

Hydraulika

Zależnie od potrzeb hydraulika może być sterowana mechanicznie lub elektronicznie. Sterowanie hydrauliki jest proste i logiczne. Olej hydrauliczny wymieniany jest co 2000 godzin, dzięki czemu oszczędza się czas i zmniejsza koszty. W Serii N można stosować oleje pochodzenia roślinnego.

Zupełnie nowa konstrukcja przodu modeli serii N sprawia, że te kompaktowe ciągniki idealnie nadają się do pracy z ładowaczem czołowym.

Przekładnia

Valtra Direct pozwala wybrać idealny zakres przełożeń dla bieżącego zadania. Każdy z czterech zakresów przełożeń zaczyna się od zera i oferuje bezstopniową regulację prędkości. Twoja wydajność pracy podczas jazdy do tyłu jest taka sama jak przy jeździe do przodu. Wybierając idealny zakres dla danej pracy, korzystasz z optymalnej współpracy silnika z przekładnią, co pozwala Ci na bardziej ekonomiczną jazdę.

Materiały i dane techniczne

Pobierz broszurę

Parametry techniczne


Elementy odpowiadające za wygląd formularza na stronie! Zaleca się nie ingerowanie w tą część artykułu:

Strona producenta

Wyślij zapytanie:

 
...

Żródło: Valtra